Charakterystyka ogólna Waga DIBAL M-525 jest dwuzakresową, elektroniczną wagą etykietującą umożliwiającą komunikację z kasą fiskalną, komputerem lub systemem POS. Nowoczesne wzornictwo, atrakcyjny wygląd, zadziwiająca funkcjonalność oraz prostota programowania i obsługi to główne atuty tego urządzenia. Dedykowana jest do średnich i dużych placówek handlowych, w których wagi pracują w rozbudowanych sieciach.
Przeznaczenie i zastosowanie Waga DIBAL M-525 znajduje szerokie zastosowanie w średnich, a szczególnie w dużych placówkach handlowych.
Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi
Waga DIBAL M-525 posiada wysokowydajne połączenie Ethernetowe. Może współpracować z praktycznie wszystkimi systemami informatycznymi do zarządzania placówką handlową.
Cechy i zalety użytkowe
- możliwość łączenia wag w sieć Master-Slave, komunikacja TCP/IP, opcjonalnie WiFi lub Home-plug,
- 5000 PLU,
- podświetlane, przyjazne dla klienta i obsługi wyświetlacze alfanumeryczne LCD ułatwiające programowanie wagi „z klawiatury”,
- przyjazna struktura menu,
- doskonała konstrukcja drukarki – niezawodność, łatwa konserwacja i zakładanie papieru, kasetowy system ładowania papieru,
- możliwość drukowania na różnych rozmiarach etykiet – od najmniejszych 3 x 3 cm do największych 6 x 10 cm, co ze względu na fakt, że cena etykiet jest proporcjonalna do ich powierzchni, pozwala uzyskać duże oszczędności na materiałach eksploatacyjnych,
- wiele możliwych trybów pracy - podstawowy, samoobsługowy, automatyczne ważenie, praca z etykietami, paragonami, papierem ciągłym i samoprzylepnym itp.,
- 20 fabrycznych i 20 dowolnie programowalnych formatów etykiety,
- przystosowanie do wszystkich faz wprowadzenia EURO,
- możliwość programowania wag z komputera w dowolnej chwili niezależnie od czynności wykonywanej na wadze,
- nowy, łatwy w obsłudze i bezpłatny program DFS pod Windows do programowania
wag (moduł DLD do projektowania etykiet dostępny jest odpłatnie),
- znany, bezpłatny program RMS pod Windows do programowania wag z możliwością graficznego programowania formatu etykiet,
- współpraca z programami sprzedaży, takimi jak: KC Firma, Subiekt, Small Business, WF-MAG, Sklep, PC-Market, Magnat i innymi.